Ο Κωδικός θα σας αποσταλεί μέσω e-mail
Spread the love

ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΥΓΙΕΙΝΑ ΣΝΑΚ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ!

Τι κάνουμε όταν τα παιδιά πεινάσουν αλλά δεν έχει φτάσει ακόμα η ώρα για το κυρίως γεύμα;

Τα παιδιά χρειάζονται ένα ελαφρύ snack για να μπορέσουν να συνεχίσουν το παιχνίδι και ταυτόχρονα νόστιμο, θρεπτικό κι εύκολο στην παρασκευή και τη μεταφορά του.

Παρακάτω θα δείτε μερικές χρήσιμες ιδέες για σνακ:

Φρέσκα φρούτα και ανάλατοι ξηροί καρποί.

Τα καλοκαιρινά φρούτα είναι εξαιρετικές πηγές βιταμινών, φυτικών ινών και νερού, ενώ περιέχουν υδατάνθρακες που είναι άμεσα διαθέσιμοι για την παραγωγή ενέργειας. Οι ξηροί καρποί από την άλλη πλευρά περιέχουν πολύτιμα λιπαρά για την υγεία. Μία κλειστή χούφτα ανάλατοι ξηροί καρποί κι ένα φρούτο είναι ένα πολύ θρεπτικό κι εύκολο στην προετοιμασία snack.

Σπιτικά μπισκότα βρώμης.

Τα σπιτικά μπισκότα είναι μία καλή επιλογή όταν έχουν προετοιμαστεί από εσάς οπότε γνωρίζετε ακριβώς τη σύστασή τους. Χρησιμοποιήστε ως βάση για τη συνταγή σας τη βρώμη καθώς και αλεύρι ολικής άλεσης, ενώ ως πηγή λίπους χρησιμοποιήστε το ελαιόλαδο.

Σπιτικό κέικ.

Τα κέικ είναι εύκολα στη μεταφορά τους και δεν κινδυνεύουν από αλλοιώσεις λόγω της ζέστης σε περίπτωση που δεν έχετε τσάντα-ψυγείο. Χρησιμοποιήστε αλεύρι ολικής κι ελαιόλαδο, ενώ μπορείτε να προσθέσετε ξηρούς καρπούς και αποξηραμένα φρούτα για να ενισχύσετε τη θρεπτική τους αξία.

Δείτε επίσης : ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΑΙΔΙΟΥ: 5 ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΕΤΕ

Αραβική πίτα με τυρί κρέμα και λαχανικά.

Οι μικρές αραβικές πίτες με τυρί κρέμα χαμηλών λιπαρών και λαχανικά είναι ένα πλήρες snack, αφού περιέχει πρωτεΐνη, υδατάνθρακες και μικρή ποσότητα λιπαρών. Για την ασφαλή μεταφορά τους θα χρειαστείτε τσάντα-ψυγείο.

Τοστ με φυστικοβούτυρο και μπανάνα.

Το φυστικοβούτυρο και η μπανάνα είναι ένας νόστιμος συνδυασμός και προσφέρει ποικιλία θρεπτικών συστατικών. Προτιμήστε το ψωμί ολικής άλεσης, απλώστε 1 κουταλιά του γλυκού φυστικοβούτυρο και προσθέστε λεπτές φετούλες μπανάνας.

Sticks λαχανικών.

Αν τα παιδιά σας είναι λάτρεις των λαχανικών μπορείτε να κόψετε sticks καρότου και αγγουριού που είναι θρεπτικά και δροσιστικά. Μπορείτε να τα συνδυάσετε με σπιτικό χούμους που είναι καλή πηγή πρωτεϊνών.

Καλή σας απόλαυση!

Ευσταθία Παπαδά
Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, M.Sc., Ph.D. (Cand)
Πτυχιούχος Χαροκοπείου Πανεπιστημίου &
University College London (UCL)
Υποψήφια Διδάκτωρ Χαροκοπείου Πανεπιστημίου

Πηγή : mothersblog.gr