Ο Κωδικός θα σας αποσταλεί μέσω e-mail
Spread the love

ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΒΑΡΟ

Πώς θα καταλάβετε ότι το παιδί σας είναι υπέρβαρο

Δυστυχώς, 4 στα 10 ελληνόπουλα είναι υπέρβαρα και 2 στα 10 αγόρια είναι παχύσαρκα, σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα ευρήματα του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας της Παιδικής Παχυσαρκίας. Γενικότερα η Ελλάδα έχει πολύ υψηλή θέση στην κατάταξη παιδικής παχυσαρκίας όλα αυτά τα χρόνια και είναι λυπηρό γιατί, όπως αποδεικνύεται, οι γονείς δεν δείχνουν να αντιλαμβάνονται αν τα παιδιά τους ζυγίζουν πάνω από το κανονικό όριο.

Αν ανησυχείτε για το βάρος του παιδιού, καλό είναι να λάβετε υπόψιν τα παρακάτω ‘σημάδια’ και να συμβουλευτείτε τον παιδίατρό σας:

Φορά ρούχα τουλάχιστον 2 μεγέθη μεγαλύτερα της ηλικίας του.

Παρατηρείτε μεγάλη διαφορά βάρους σε σχέση με τα συνομήλικα παιδιά ή τους συμμαθητές του.

Παρακολουθεί τηλεόραση τουλάχιστον 3 ώρες τη μέρα.

Τρώει καθημερινά την ίδια ποσότητα φαγητού με εσάς ή και περισσότερο.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΒΙΤΑΜΙΝΕΣ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

Αρνείται να ακολουθήσει μία ισορροπημένη διατροφή με ποικιλία φρούτων και λαχανικών.

Τρώει ετοιματζίδικο φαγητό περισσότερο από 2 φορές τη βδομάδα.

Αν λαχανιάζει όταν κάνει κάποια σωματική δραστηριότητα.

Και φυσικά όταν πεινάει συνέχεια και ψάχνει να βρει κάτι να φάει.

Βοηθήστε το να αλλάξει τρόπο ζωής

Βοηθήστε το να αλλάξει τρόπο ζωήςκαι να ρυθμίσει το βάρος του χωρίς υπερβολές και πράγματα που δεν ενδείκνυνται στην παιδική ηλικία. Γίνετε καταρχάς εσείς το καλό παράδειγμα ώστε να σας μιμηθεί. Εάν τρώτε πρόχειρο φαγητό συνέχεια και αποφεύγετε τα λαχανικά, μην περιμένετε να φάει διαφορετικά. Επίσης, ξεκινήστε τις βόλτες και αφήστε την τηλεόραση και τα ηλεκτρονικά παιχνίδια ή έστω μειώστε τις ώρες που παίζει.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΟΥΝ ΕΜΜΟΝΗ ΜΕ ΤΑ ΓΛΥΚΑ;

Ξεκινήστε τα παιχνίδια και την άσκηση ανάλογα με την ηλικία.

Τα μικρά παιδιά ασκούνται ιδανικά στην παιδική χαρά ανεβοκατεβαίνοντας τσουλήθρες ή με το να παίζετε με μία μπάλα στον κήπο. Όσο το παιδί μεγαλώνει, ανακαλύπτει νέους τρόπους άσκησης με το ποδήλατο και την κολύμβηση ή συμμετέχει σε ομαδικά αθλήματα στο σχολείο. Αποφύγετε να παίρνετε αμάξι για κοντινές αποστάσεις και δείξτε στο παιδί τα οφέλη του απλού περπατήματος.

Προσοχή στις μερίδες.

Μπορείτε να του πάρετε μικρότερα πιάτα για να νιώθει ότι δεν τρώει λίγο ή να βάλετε στο μεγάλο πιάτο μικρή μερίδα και αφού την φάει, να το ρωτήσετε αν πεινάει κι άλλο. Εξίσου σημαντικό είναι να μην το πιέζετε να το φάει όλο γιατί μπορεί να μην το έχει ανάγκη και να είναι ο βασικός λόγος που είναι υπέρβαρο. Συζητήστε κατά τη διάρκεια του γεύματος ώστε να τρώει πιο αργά.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: ΟΙ 7 ΥΠΕΡΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

[via]