Ο Κωδικός θα σας αποσταλεί μέσω e-mail

ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ: ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΕΣ ΟΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΝΟΜΙΚΗ ΠΑΤΡΑΣ-ΔΕ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Ο ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΙΣΑΚΤΕΩΝ

Ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κώστας Γαβρόγλου κατά τις εργασίες της 89ης Συνόδου των Πρυτάνεων και Προέδρων Διοικουσών Επιτροπών των Πανεπιστημίων, σε ερώτηση δημοσιογράφου σχετικά με την ίδρυση Νομικής Σχολής στην Πάτρα και τις αντιδρασεις που διατυπώνονται απάντησε:
Αποτέλεσμα εικόνας για αντιδράσεις για τη Νομική Πάτρας - Δε θα αλλάξει ο συνολικός αριθμός εισακτέων

«Υπάρχει κάτι που γίνεται και δεν προκαλεί αντίδραση; Αυτό δεν έχει ένα ενδιαφέρον ως προς τον τρόπο που λειτουργεί η ακαδημαϊκή κοινότητα; Εμείς θεωρούμε ότι είναι εντελώς αδικαιολόγητες οι αντιδράσεις, διότι όλες οι Νομικές Σχολές μας λένε «μην παίρνετε τόσους πολλούς φοιτητές». Με την ίδια λογική δεν θα πρέπει να αναγνωρίζουμε τα πτυχία νομικής που λαμβάνονται από Πανεπιστήμια άλλων χωρών! Όταν λοιπόν, κάνεις ένα καινούριο τμήμα, θα παίρνεις τον ίδιο αριθμό ο οποίος θα μοιράζεται δια τέσσερα. Δεύτερον, έχει πάρα πολύ μεγάλη σημασία να καταλάβουμε τον αναπτυξιακό χαρακτήρα των Πανεπιστημίων στην Περιφέρεια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ 2019

Δυστυχώς -και γι’ αυτό δεν φταίνε οι συνάδελφοι που είναι εκεί και αντιδρούν ή οι φοιτητές- αυτό που βλέπουν πολλές φορές οι τοπικές κοινωνίες και αντιδρούν, ευτυχώς όχι όλες, είναι ότι οι φοιτητές σε μία πόλη, εκτός των κεντρικών πόλεων, είναι για τα σουβλάκια και τα rooms to let. Αυτό θα πρέπει να το ξεχάσουμε. Αναπτυξιακές είναι οι επιλογές μας αλλά επί της ουσίας αναπτυξιακές, όπως θα είναι τα διετή προγράμματα σπουδών σε συνεργασία με τοπικούς παραγωγικούς φορείς, νέες θέσεις προσωπικού, Πανεπιστημιακά Ερευνητικά Κέντρα και η ανάπτυξη θα έρθει με αυτόν τον τρόπο. Θα παρακαλούσα λοιπόν, ο καθένας να αναλογιστεί τι σημαίνει όταν πας να κάνεις κάτι καινούριο, ένα νέο Τμήμα. Όσοι είναι στα παλιά Τμήματα αντιδρούν. Δεν θεωρούμε ότι αυτό βοηθάει μία χώρα να αποκτήσει μία κανονικότητα και να ανοίξει δυνατότητες στους νέους μας να σπουδάσουν. Γιατί η μόρφωση για μας είναι αυταξία και δεύτερο λόγο έχει η σχέση με την Αγορά Εργασίας.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ 2019: ΟΙ ΠΑΘΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΕ ΤΟ 5%

[via]