A password will be e-mailed to you.

ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ

Τι μπορείτε να κάνετε για να βοηθήσετε το παιδί να συνειδητοποιήσει τις «αστείρευτες» δυνατοτητες του; Κάθε γονιός θέλει να βλέπει το παιδί του να μεγαλώνει χαρούμενο και αισιόδοξο, όντας σίγουρο για τις δυνατοτητες του. Ωστόσο για να γίνει αυτό, είναι ιδιαίτερα σημαντικό να μάθουμε στα παιδιά να αναγνωρίζουν τις πραγματικά «αστείρευτες» δυνατότητές τους.

Μαθαίνοντας την νοοτροπία εξέλιξης στο παιδί

Για να το κάνουμε αυτό θα πρέπει να μάθουμε από νωρίς στα παιδιά να σκέφτονται με γνώμονα την διαρκή εξέλιξή τους. Και όχι την τελειότητα. Όταν το παιδί αναπτύξει την νοοτροπία εξέλιξης, τότε θα χτίσει ακλόνητη ανθεκτικότητα. Η οποία θα το βοηθήσει να ξεπεράσει όλες τις δυσκολίες, τα εμπόδια και τις αποτυχίες στην ζωή.

Θα μάθει ανεξάρτητα από το πόσες φορές αποτύχει, να ξεκουράζεται και να συνεχίζει αμείωτα την προσπάθειά του με αισιοδοξία και θετική προοπτική. Μερικοί τρόποι για να το βοηθήσετε, περιλαμβάνουν:

Αφήστε χώρο για λάθη

Είναι σημαντικό να δώσετε στο παιδί να καταλάβει ότι τα λάθη είναι μέρος της επιτυχίας. Καθώς αποτελούν στιγμές που θα μάθει ποια είναι τα σημεία στα οποία θα πρέπει να δουλέψει περισσότερο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΞΑΝΑ: ΤΑ ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΑ ΚΑΙ Η ΩΦΕΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

Όταν λοιπόν στεναχωρηθεί ξεκινήστε με την φράση: «Είναι εντάξει». Αυτές οι δύο ήπιες λέξεις μπορούν να βοηθήσουν το παιδί να καταλάβει ότι είναι φυσιολογικό να στεναχωρηθεί αλλά και ότι μπορεί να προσπαθήσει και πάλι για να το αλλάξει αυτό.

Αφού το  διαβεβαιώσετε ότι δεν είναι το τέλος του κόσμου, συνεργαστείτε!Ώστε να βρείτε μια λύση ή να εντοπίσετε ένα μάθημα που αποκτήθηκε.

Δείξτε του το σωστό διάλειμμα

Είναι σημαντικό να γνωρίζει ότι θα πρέπει να κάνει διάλειμμα για να μπορεί να επαναφορτίζει τις μπαταρίες του. Για αυτό θα ήταν καλό να το εξοικειώσετε με τα τρία βήματα του εγκεφαλικού διαλείμματος.

  • Βήμα πρώτο: Μετακίνηση. Η σωματική κίνηση μας δίνει μια αλλαγή τοπίου που είναι καλή για τον εγκέφαλο. Η απομάκρυνση από την εργασία βοηθάει το μυαλό μας να αρχίσει να μετατοπίζεται σε διαφορετική κατεύθυνση, ώστε να μην αισθανόμαστε κολλημένοι.
  • Βήμα δεύτερο: Απελευθέρωση. Η εξεύρεση τρόπων απελευθέρωσης της αρνητικής ενέργειας και της απογοήτευσης είναι σημαντική. Υγιείς ενέργειες όπως το τζόκινγκ ή το περπάτημα. Είναι μερικοί τρόποι που θα βοηθήσουν το παιδί να χαλαρώσει και να εκτονωθεί.
  • Βήμα τρίτο: Ξεκούραση. Προτείνετε στο παιδί να ξαπλώσει για περίπου 15 λεπτά. Μπορεί να κοιμηθεί, να κλείσει απλώς τα μάτια του για να χαλαρώσει ή απλώς να ξαπλώσει για να ηρεμήσει.

[via]