A password will be e-mailed to you.

ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ

Συμβουλές και διατροφικες προτάσεις για τη διατροφή των παιδιών στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς. Πρωταρχικός στόχος, θα πρέπει να είναι η κατανάλωση τροφίμων με υδατάνθρακες, για να παρέχουν γλυκόζη στο παιδί. Η γλυκόζη αποτελεί το μοναδικό θρεπτικό συστατικό το οποίο τρέφει τον εγκέφαλο.

Συνεπώς, είναι απαραίτητο κατά τακτά χρονικά διαστήματα το παιδί να καταναλώνει τρόφιμα που περιέχουν υδατάνθρακες, για να τροφοδοτεί σταθερά τον εγκέφαλό του με τροφή. Αυτό σημαίνει, πως το σνακ στο σχολείο είναι απαραίτητο για τα παιδιά, ανεξάρτητα από το αν έχουν φάει πρωινό ή όχι.

Μάλιστα, το παιδί που έχει φύγει από το σπίτι χωρίς πρωινό, συστήνεται να καταναλώσει κάτι με την πρώτη ευκαιρία. Ισορροπημένες διατροφικες επιλογές που είναι πλούσιες σε υδατάνθρακες, αποτελούν όλα τα αρτοποιήματα, τα φρούτα, το γάλα και το γιαούρτι.

Σε συμφωνία με τις διατροφικες οδηγίες για υγιεινή διατροφή, συστήνεται η αποφυγή επιλογών Όπως πατατάκια, κρουασάν, γλυκίσματα και γενικώς έτοιμα και συσκευασμένα τρόφιμα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ 2021: ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΤΩΝ ΕΠΑ.Λ

Το παιδί μπορεί να κρατήσει μια τέτοια επιλογή για λίγες φορές μέσα στον μήνα. Αντιθέτως, σε καθημερινή βάση στόχος θα πρέπει να είναι τα σνακ υψηλής διατροφικής αξίας, μερικές ιδέες για τα οποία είναι οι εξής:

* Σάντουιτς ή τοστ ή αραβική πίτα ή ελληνική πίτα τα οποία μπορούν να περιέχουν τυρί, λαχανικά, γαλοπούλα ή κοτόπουλο, αυγό, τόνο, μπιφτέκι, σολομό, κά. Ορισμένα, λοιπόν, παραδείγματα προς έμπνευση είναι:

* Τορτίγια με γιαούρτι, φαλάφελ και λαχανικά

* Ζυμωτό ψωμί με πάστα ελιάς, ντομάτα και αγγούρι

* Στρογγυλό πολύσπορο ψωμάκι με μπιφτέκι, ντομάτα, μαρούλι και μουστάρδα

* Ελληνική πίτα με κομματάκια κοτόπουλο, μουστάρδα και λαχανικά

* Αραβική πίτα με μέλι και καρύδια

* Τορτίγια με πραλίνα φουντουκιού, μπανάνα και ξηρούς καρπούς

* Πολύσπορο ψωμί με αλειφόμενο τυρί και αγγούρι

* Σ