1   +   5   =  
A password will be e-mailed to you.

ΟΙ ΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΕΝΙΣΧΥΟΥΝ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ

Οι τροφές που δεν πρέπει να λείπουν από τη διατροφή των παιδιών μας. Η διατροφή μας επηρεάζει όχι μόνο το σώμα μας, αλλά και το μυαλο. Τις σκέψεις, τη συμπεριφορά, ακόμη και τη διάθεσή μας. Επομένως, το παιδί πρέπει να έχει μια καθημερινή διατροφή που τροφοδοτεί το σώμα και το μυαλό του με όλα εκείνα τα απαραίτητα συστατικά που θα το βοηθήσουν να αντεπεξέλθει στις σχολικές υποχρεώσεις. Ας δούμε λοιπόν ποιες τροφές φαίνεται να ενισχύουν το μυαλό των παιδιών.

Ποιες τροφές ενισχύουν το μυαλο του παιδιού;

Υδατάνθρακες

Η γλυκόζη είναι το κύριο καύσιμο του εγκεφάλου, συμβάλλει στην παραγωγή της σεροτονίνης και συμμετέχει στη διατήρηση και την ενίσχυση της μνήμης. Επομένως, η διατροφή του παιδιού πρέπει να περιέχει καλές πηγές υδατανθράκων (κυρίως σύνθετων αλλά και απλών), όπως μέλι, ψωμί, πατάτα, ρύζι και ζυμαρικά ολικής άλεσης.

Γαλακτοκομικά προϊόντα

Η πρόσληψη επαρκούς ποσότητας βιταμινών του συμπλέγματος Β συμβάλλει στην προστασία από συγκεκριμένα νευρολογικά προβλήματα και στην ενίσχυση της μνήμης. Το γάλα και το γιαούρτι περιέχουν βιταμίνες Β12, Β6 και δεν πρέπει να λείπουν από τη διατροφή του παιδιού.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ

Φρούτα και λαχανικ